Dari digitāli
Šobrīd, kad valstī ir izsludināta ārkārtējā situācija un tiek piemēroti pasākumi saistībā ar COVID-19 vīrusa izplatības ierobežošanu, daudzi pakalpojumi ir pieejami tikai digitāli.

Atgādinām par dažām iespējām, ko var izmantot attālinātai formalitāšu kārtošanai ar valsti. Digitālo iespēju un risinājumu izmantošana būtiski atvieglo gan saziņu ar valsts pārvaldes iestādēm, gan arī pakalpojumu saņemšanu, nedodoties uz iestādēm klātienē.



Portāls Latvija.lv– valsts pārvaldes pakalpojumu portāls!
Portāla Latvija.lv logo

Dabas aizsardzības pārvaldes pakalpojumu pieprasīšanai aicinām izmantot Vienoto valsts un pašvaldību portālu www.latvija.lv.
Ar detalizētu Dabas aizsardzības pārvaldes pakalpojumu saarakstu var iepazīties sadaļā PAKALPOJUMI.


eParaksts
eParaksts logo

eParakstu var izmantot gan dokumentu parakstīšanai ar drošu elektronisko parakstu (piemēram, līgumus ar atkritumu apsaimniekotāju, pieteikumus skolai u.c.), gan personas e-identitātes apliecināšanai digitālajā vidē. Tas pieejams, ja personai ir:
Oficiālā elektroniskā adrese jeb e-adrese
Baneris e-adrese

Portālā Latvija.lv ikvienam e-adreses lietotājam ir drošs konts, kas nodrošina oficiālo ziņojumu no valsts iestādēm saņemšanu un glabāšanu. Tā ir iespēja no jebkuras vietas pasaulē visu saziņu ar valsts un pašvaldību iestādēm veikt elektroniski un vienuviet – savā e-adresē.
Informācija (tai skaitā video pamācības):  
Vienotie klientu apkalpošanas centri
Mana Latvija.lv logo

Valstī darbojas 117 valsts un pašvaldību vienotie klientu apkalpošanas centri, kuros iespējams saņemt atbalstu un palīdzību e-pakalpojumu izmantošanā, kā arī e-adreses izveidē.
Šobrīd aicinām ar vienotajiem klientu apkalpošanas centriem sazināties telefoniski vai elektroniski, jo klientu apkalpošana klātienē netiek nodrošināta.
Kontaktinformācija pieejama:  www.latvija.lv/lv/pakalpojumucentri.



Atcerieties par drošības pasākumiem digitālajā vidē!